Részletek
Adatok
Részletek
Az új verziót a gyárban kézzel módosítják, ezért lehetnek rajta ragasztónyomok, például az érzékelőn, mivel mindegyiket manuálisan tesztelik, hogy biztosítsák a termék minőségét. Valamint a hegesztési varratok egyéb tökéletlenségei.
Megoldás a gyakori problémákra:
1-A BMS nem kapcsol be.
Ellenőrizze, hogy a swing flex és az összes cella 3 V felett van-e.
2-Nem töltődik/a lámpa nem vált kékre.
Kérjük, ellenőrizze a termékleíró képeken látható összes hőmérséklet-érzékelőt.
3. Folyamatos kék fény.
A BMS túlzott egyensúlyhiányt észlel a cellákban, vagy a cellák túlságosan fel vannak töltve.
Üzembe helyezés: Ez a BMS egy teljesen kompatibilis és továbbfejlesztett változata az eredetinek, ezért teljesen le kell cserélni, mivel a hevederre kerülő elektronika úgy van kialakítva, hogy az eredetitől eltérő módon mérje le az akkumulátort.
Biztosítékok nincsenek benne, de ezeket lecserélték egy kisülésszabályozó rendszerre, amely ha rövidzárlatot vagy túl magas hőmérsékletet észlel a kimeneten, automatikusan lekapcsol.
Megoldás a gyakori problémákra:
1-A BMS nem kapcsol be.
Ellenőrizze, hogy a swing flex és az összes cella 3 V felett van-e.
2-Nem töltődik/a lámpa nem vált kékre.
Kérjük, ellenőrizze a termékleíró képeken látható összes hőmérséklet-érzékelőt.
3. Folyamatos kék fény.
A BMS túlzott egyensúlyhiányt észlel a cellákban, vagy a cellák túlságosan fel vannak töltve.
Üzembe helyezés: Ez a BMS egy teljesen kompatibilis és továbbfejlesztett változata az eredetinek, ezért teljesen le kell cserélni, mivel a hevederre kerülő elektronika úgy van kialakítva, hogy az eredetitől eltérő módon mérje le az akkumulátort.
Biztosítékok nincsenek benne, de ezeket lecserélték egy kisülésszabályozó rendszerre, amely ha rövidzárlatot vagy túl magas hőmérsékletet észlel a kimeneten, automatikusan lekapcsol.
Adatok
Cikkszám
17635